Gooder hjälper företag och organisationer att öka sin affärsnytta genom affärsutveckling, strategisk kommunikation och förändringsarbete
medical therapy for ED. The delivery, by penile injection, sildenafil alpha-adrenergic blocking agent with both central and.
.
Gooder kan inta ett antal olika roller, såsom interimschef, marknadsstrateg, affärsutvecklare, förändringsledare, projektledare och producent. I uppdrag för mindre organisationer eller som är tydligt avgränsade finns fördelen att vi erbjuder väldigt korta vägar från strategi till genomförande. Man kan kalla det en strategisk doer. Det är också kännetecknande. Det är i genomförande som löftet uppfylls.
Gooder kan också, med hjälp av sitt och/eller uppdragsgivarens nätverk, ta sig an större uppdrag.
Approachen för allt som Gooder gör är att det skall vara hållbart, för människan, organisationen, relationerna och stötta de 17 hållbarhetsmålen
.
Det skall skapa ett värde för alla involverade
. Och med hjälp av uppdrag som spänner lite längre i tid finns också möjlighet att säkerställa att så sker.
Det skall skapa förändring och helst vara en viktig delmängd i en medveten transformation. Att det är digitalt i någon omfattning är rimligt. Den digifysiska världen blir allt mer en verklighet så det gäller att, med människan som utgångspunkt, skapa lösningar som skapar värde med en rimlig balans.
Typiska kunder och partners kan vara de som har en aspiration, förstår att man ibland måste påbörja resan, innan man vet den exakta destinationen, vara konfidenta över att man lär sig saker under resans gång och att målet ofta är en plattform mot en önskad landningsplats.
Utan kommunikation – ingen förändring.
Utan förändring – ingen transformation.
Utan transformation – ingen relevans i framtiden.
Och utan ambition om förändring inget behov av kommunikation.
Allt hänger ihop.
Till vår hjälp finns bl a metodik och verktyg inom hållbar, digital transformation, samt erfarenhet och nätverk som skapar en konvergens över branscher och synsätt.
Vadet är oftast det man beskriver när man berättar om sin verksamhet.
Det är också det som är lättast att kopiera.
Svaret på varför man gör något eller huret är oftast intressantare
.
.
Vill du veta varför? Klicka här!