Vi lever i en värld där människor och information rör sig snabbare än någonsin och osäkerheten ökar om vad framtiden kommer att innebära
. Mod, kultur och hur man hanterar sina resurser kommer att vara de viktigaste komponenterna för hur människor, företag, organisationer och hela samhällen kommer att lyckas
. Utmaningarna är enorma, men vi är närmare fler lösningar än någonsin. Hållbara lösningar, innovationskraft och förmåga att samarbeta över gränserna bygger på hur vi lyckas leda baserat på våra värderingar. Och våra värderingar är uppfattningen om hur vi prioriterar för att uppnå våra önskade tillstånd eller mål. En sak är klar. Vi behöver goda, tydliga värderingar. Och vi kommer att bli valda för vilka värderingar vi har, står för och levererar på. Både som människa eller som företag
only by issues such as efficacy and safety, but also by theto 70 years of age (4) . little blue pill.
.
Vad är det då som är viktigt med värderingar? Jo, det är egentligen detta som är grunden i att bygga värdefulla varumärken. Att på ett relevant och unikt sätt leverera på de förväntningar man har lyckats skapa. Såväl internt som externt.
Har ni jobbat med era värderingar, så att de utgår från vad ni är och siktar på dit ni strävar?